Jednostavni savjeti i trikovi za postizanje najvažnijeg - zdravlja djeteta

Jednostavni savjeti i trikovi za postizanje najvažnijeg - zdravlja djeteta

Pročitajte savjete kako već danas možete krenuti u jačanje dječjeg imuniteta. Jednostavni savjeti za postizanje najvažnijeg - zdravlja djeteta.

Ojačajte dječji imunitet već sada uz FitZonu

Djeca su naš prioritet u više pogleda. Volimo ih, brinemo o njima, želimo da se osjećaju dobro i na koncu da uvijek budu dobro. Njihova sreća naša je najveća nagrada.

Može se reći da je ljeto na vrhuncu, iako ga ne doživljavamo potpuno zbog cjelokupne situacije, ali ono je tu.

Već sada je postala potreba, a uskoro još i veća kako izgraditi dječji imunitet, kako ga podignuti i osigurati djeci sigurnu zaštitu od raznih bolesti, viroza, ali i zaštitu tijekom trajanja ove situacije.

Ojačati dječji imunološki sustav znači osigurati njihovu borbu protiv bakterijskih i virusnih napadača. Strategije koje možete započeti primjenjivati odmah, prije nego ljeto završi, mogu ojačati imunološki sustav vašeg djeteta kako bi novu školsku godinu i hladnije dane ono dočekalo s jakim imunitetom i boljom unutrašnjom obranom.

 

Imunitet raste s rastom djeteta

 

1.   Prehrana kojom se jača imunitet

Raznovrsna prehrana zaista ima utjecaj na djetetov imunitet. Iako možda ne žele sve jesti (jer svi smo bili djeca i znamo kako smo mi bili izbirljivi kao mali), dobro je stvoriti naviku hranjenja raznovrsnom prehranom.

Hrana bogata vitaminom C - izgradnja imuniteta uz vitamin C kao što su citrusi, brokula, goji bobice.

Hrana koja je “vlažna” - “vlažna” hrana podrazumijeva orašaste plodove, sjemenke i med.

Hrana bogata probioticima - dobro utječe na jačanje imuniteta i probavu - kefir, kiseli kupus, jogurti na bazi biljaka.

Izbjegavanje slatkog - možda jedan od najtežih čimbenika u zdravoj prehrani sigurno je djeci onemogućiti pristup slatkišima. Rafinirani šećer koji slatkiši sadrže hrani bakterije u želucu čime je otvoren put upalama i raznim bolestima.

 

2.   Boravak na otvorenom i fizička aktivnost

Boravak na otvorenom podiže imunitet djeteta, ali i ono najvažnije pozitivno utječe na njegovo zdravlje općenito. Iako roditelji sve više paze kako njihova djeca ne bi došla u doticaj s nekim bakterijama i bacilima dokazano je da djeca koja su na otvorenome i koja više vremena provode po vani u svim vremenskim uvjetima puno manje obolijevaju.

Također, upis na neku sportsku aktivnost pozitivno utječe na zdravlje djece. Osim što se pokušava time spriječiti pretilost djece koja je danas sve češća fizička aktivnost potiče rad srca, jačanje mišića, kostiju te cirkulaciju.

Potaknite svoju djecu da tijekom cijele godine budu vani što je više moguće, ne samo zbog vježbanja i svježeg zraka, već i zbog vitamina sunčeve svjetlosti, tj. vitamina D. Tijelo apsorbira sunčevu svjetlost pomoću kolesterola i pretvara ga u upotrebljiv oblik vitamina D, a svaka ćelija u našem tijelu treba vitamin D - posebno imunološki sustav. Međutim, budući da nemamo dovoljno vremena na otvorenom, većina nas ima nedostatak. Pokazano je da optimalne razine poboljšavaju simptome ovih stanja pomažući povećati bijela krvna zrnca koja su branitelji imunološkog sustava. Čitajte na otvorenom ili pješačite, bavite se sportom ili se družite. Kada krene škola, obiteljske šetnje, igre na otvorenom i večere to su pravi načini da vitamin D dođe u sustav.

 

3.   San

San je jedan od najvažnijih čimbenika koji utječe na zdravlje i cijeli imunološki sustav djece. Tijekom sna izlučuje se hormon rasta i to je posebno bitno za svu djecu. Neispavanost, baš kao i kod odraslih osoba, kod djece dovodi do boležljivosti što je uzrok umora, pada koncentracije i iscrpljenosti.

Kako sunce kasno zalazi i raspored je nepredvidiv, ljeto može biti teško vrijeme za uspostavljanje redovitog spavanja, ali kako se bliži jesen, ponovno uspostavljanje rasporeda spavanja s postavljenim vremenom za spavanje i buđenje može donijeti veliku razliku. Većini djece svaki dan treba između 10 i 14 sati neprekidnog spavanja da bi optimalno bili zdravi pa će započinjanje ove rutine učiniti povratak u školu lakšim i bez fizičkog šoka za imunološki sustav. To znači da će se ta mala tijela bolje pripremiti za borbu protiv bilo kakvih mikroba koji im se nađu na putu.

 

4.   Vitamini i minerali

Djeca, kao i mi nekada, više preferiraju kako je već navedeno nezdravu hranu. Upravo zato, dobro je potražiti neke dodatke prehrani, sirupe i pastile koje su dobrog okusa, a poboljšavaju i ojačavaju dječji imunitet.

Djeca ih vole, a vama će olakšati svakodnevnu “borbu” za podizanje njihovog imuniteta i ojačavanje zdravlja.

5.   Održavanje higijene

Kao što je već navedeno, dijete igrom dolazi u dodir s virusima i bakterijama, ali to mu olakšava izgradnju imunološkog sustava. Redovitim pranjem ruku i održavanjem higijene moguće je smanjiti rizik od drugih bolesti i stvaranje te navike važna je aktivnost koju treba naučiti svoje dijete.

 

6.   Izbjegavajte antibiotike ako nisu apsolutno neophodni

Antibiotici se propisuju više od 154 milijuna puta godišnje za sve, od rane do infekcije uha. Svrha antibiotika je ubiti bakterije koje uzrokuju infekcije, a ponekad sigurno i spase život. Međutim, procjena je da je najmanje 30 posto recepata za antibiotike nepotrebno. To je važno jer antibiotici ne samo da “ubijaju” patogene bakterije, nego iscrpljuju korisne bakterije u mikrobiomu crijeva. Zašto ubijati dobre bakterije kada to nije potrebno?

Ako liječnik djetetu (ili vama) prepisuje antibiotike, nemojte samo prihvatiti recept bez nekoliko pitanja. “Koliko su stvarno potrebni ovi antibiotici,kolika je vjerojatnost da će prirodni imunitet djeteta riješiti problem bez lijeka, postoje li prirodnije antibakterijske mogućnosti?” Liječnici usredotočeni na prirodno zdravlje ponekad preporučuju alternative poput koloidnog srebra za jačanje imuniteta bez trošenja mikrobioma.

 

7.   Eksperimentirajte s esencijalnim uljima

Pokazalo se da ovi zabavni i laki imunološki pojačivači, poput eukaliptusa i origana, imaju antibakterijske i imuno-modulirajuće sposobnosti. Pokušajte ih raspršiti u svom zatvorenom prostoru kako biste podržali imunitet cijele obitelji.

Navedeni su neki jednostavni trikovi i savjeti kako ojačati imunitet djeteta. Najvažnije, kao i svim roditeljima, je da dijete bude zdravo, sretno i bezbrižno. Vi najbolje poznajete svoje dijete i znate do koje granice možete ići u svakom od ovih aspekata. Nema čarobnog štapića koji će u potpunosti zaštiti dijete od svih bolesti koje se pojave, međutim ojačani imunitet svakako će igrati veliku ulogu u otpornosti i borbi protiv napadača!

 

Informacije sadržane u ovom blogu imaju svrhu općeg informiranja i nisu namijenjene kao medicinski savjet niti kao zamjena za savjet vašeg liječnika.


Vezani proizvodi